dinsdag 7 januari 2014

Doelen behaald

Ik kan weer een paar doelen van mijn lijstje strepen.



Ga een keer bowlen.

Bowlen met zijn allen, ook Linsey kon meedoen, en je raadt het natuurlijk al Linsey heeft gewonnen!



Ga schaatsen met het hele gezin.

In het centrum staat een ijsbaan, hier zijn we met de kids gaan schaatsen.









Ga naar de kapper en niet alleen de puntjes!!!



Ik ging dus naar de kapper, liet mijn haar knippen tot net boven mijn schouders, in laagjes en liet er een permanent in zetten!




Een nieuwe jas kopen.

Ik kocht een nieuwe jas, en jawel een echte dames jas niet meer zo'n snelle korte sportieve, nee een zwarte lange met knopen en een riempje.








Vis eten.

Samen met mijn kleine meid naar de visboer!
Ik hield het bij visfriet maar hé visfriet is ook vis :-D 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen